?

da li ste znali?

Najveća potrošnja kafe po stanovniku je u Finskoj (12 kg).
AIRLINE

AIRLINE


Kontakt
Adresa: Vladislava Skarića 6 , Sarajevo
Telefon:
033 550 380

Fax:
033 550 381

Email: airlinetours@bih.net.ba


Pogledati sve ponude od agencije


Opšti uslovi agencije

OPĆI USLOVI PUTOVANJA
1. SADRŽAJ ARANŽMANA
Organizator vašeg putovanja garantuje izvođenje programa, prema opisu aranžmana u program, koji on organizira i s kojim ste upoznati. Sadržaj aranžmana organizator će ostvariti u potpunosti, osim u slučaju izuzetnih okolnosti (rat, nemiri, štrajkovi, terorističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode, intervencije nadležnih vlasti, i sl).
2. PRIJAVE I NAPLATE
Prijave za putovanje primaju se u poslovnici organizatora putovanja, kao i u poslovnicama agencija sa kojima organizator ima ugovore o saradnji. Prilikom prijave, putnik se upoznaje sa kompletnim aranzmanom, te je dužan dati sve tačne podatke ili dokumente, koje zahtjeva određeni program putovanja.
Nakon saglasnosti, putnik uplaćuje 40% od ukupne vrijednosti aranžmana, a preostalih 60% iznosa treba uplatiti najkasnije 14 dana prije polaska na put, ako nije pismeno drugačije dogovoreno sa organizatorom putovanja.
Prilikom „rezervacije na upit“ uplaćuje se akontacija prema cjeniku odgovornog organizatora. Ovo se smatra potvrdom putovanja, te svako nepoštivanje od strane stranaka kao i organizatora će biti strogo krsenje pravila.
Naplata sa validnim datumom i pečatom organizator smatra potvrdom iste.
Ako za određenu destinaciju nisu potrebne vize putnik odmah potpisuje aplikaciju i potvrdu aranžmana.
Ako su za određene destinacije potrebne vize ,aplikacija i potvrda se potpisuju prilikom predaje potrebne dokumentacije.
Ako putnik ne prihvati potvrdenu rezervaciju koja je učinjena prema njegovom zahtjevu organizator će zadrzati uplaćenu akontaciju za pokrivanje troskova koji su nastali usljed iste(rezervacija mjesta na prjevozu, rezervacija hotela,motela,najam auta, osiguranja itd.)
Na taj načinsve što je navedeno u ovim uslovima, postaje pravna obaveza i za putnika i za organizatora putovanja.

3. SADRŽAJ I CIJENA ARANŽMANA
Sadržaj aranžmana i cijena, koja je navededena u aranzmanu, uključuje sve što je organizator putovanja naveo u programu putovanja. Posebne usluge koje nisu uključene u cijenu aranžmana, se i posebno naplaćuju. Ove se usluge trebaju zatražiti prilikom prijave, naplate akontacije aranžmana, te se doplaćuju na iznos aranžmana. Fakultativne usluge i posebne usluge koje putnik zatraži tokom putovanja naplaćaju se na licu mjesta turističkom pratelju ili predstavniku organitatora putovanja u valuti zemlje u kojoj se usluga pruža. Cijene aranžmana objavljene su u KM-ovima, a izračunate prema cijenama usluga u referentnim valutama po prodajnom kursu poslovne banke organizatora putovanja na određeni dan. Organizator zadržava pravo promjene objavljenih cijena u slučaju promjene cijena smještaja, prehrane, prijevoznih i drugih usluga,odnosno u slučaju promjene vrijednosnog odnosa valuta koje su osnova za izračunavanje cijene aranžmana.Za povecanje cijene do 10% nije potrebna suglasnost kupca, a za povećanje od 11 % i dalje, mora se tražiti saglasnost putnika . U slučaju povećanja većeg od 10% ,putnik ima pravo traziti povrat akontacije bez a nadoknade štete te se organizator mora tako i postaviti.

4. KATEGORIZACIJA i OPIS USLUGA
Ponuđeni smještajni objekti, hoteli ,moteli,, prjevozna sredstva i dr.opisani su prema službenoj kategorizaciji mjesne turističke organizacije u vrijeme izdavanja programa. Standadi smještaja, prehrane, usluga i dr. pojedinih mjesta i zemalja su različiti i nisu usporedivi. Informacije koje putnik dobije na prodajnom mjestu ne obavezuju organizatora u većoj mjeri nego obavijesti navedene u programu putovanja.

5. PROMJENA PROGRAMA
Organizator putovanja ima pravo promijeniti program ako nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu predvidjeti , izbjeći ili otkloniti (vidi tačku 1.) Ugovoreni smještaj može se zamijeniti samo u objektu iste ili više kategorije,a sve na teret organizatora.

6. PRAVO ORGANIZATORA NA OTKAZ
Organizator može otkazati aranžman potpuno ili djelomično, ako prije ili za vrijeme njegova trajanja nastupe vanredne okolnosti koje se ne mogu izbjeći niti otkloniti, a da su nastupile u vrijeme objave i prodaje programa,organizatoru bi bile opravdanim razlogom da program ne objavi i ne prima prijave aranžmana.
Organizator može također otkazati aranžman ako se ne prijavi određen broj putnika koji je istaknut na aranžmanu. Organizator je dužan u tom slucaju uredno obavjestiti sve putnike o otkazu najmanje 5 dana prije početka putovanja, te im vratiti cjelokupni iznos uplate .

7. ODUSTAJANJE PUTNIKA OD PUTOVANJA
Ako putnik želi otkazati putovanje, mora to učiniti pismeno u agenciji gdje je izvrsena uplata akontacije ili cjelokupnog aranzmana te mu ista mora biti potpisana od strane uposlenika kao i od strane putnika koji traze odustanak od putovanja. Datum pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova prema slijedećoj ljestvici:
•za otkaz preko 30 dana prije zapocetog putovanja organizator je duzan vratiti cjelokupan iznos sa vazece uplatnice te uredno potpisati povrat novca.
*za otkaz do 30 dana prije zapocetog putovanja organizator naplacuje 10% od cjelokupnog iznosa aranzmana a najmanje 40 KM
•za otkaz od 29 do 22 dana prije puta, organizator naplacuje 25% od cjelokupnog iznosa aranzmana
•za otkaz od 21 do 15 dana prije puta, organizator naplacuje 40 % od cjelokupnog iznosa aranzmana
•za otkaz od 14 do 8 dana prije puta, organizator naplacuje 80 % od cjelokupnog iznosa aranzmana
•za otkaz od 7 do 0 dana prije puta, organizator će naplatiti 100% od cjelokupnog iznosa aranzmana
-naplata od 100 % se primjenjuje i u situacijama kad se putnik ne pojavi prije njegovog ugovorenog putovanja.
•ako se putnik ne pojavi ili ne otkaže aranžman nakon njegova početka, organizator će naplatiti cjelokupni iznos aranžmana.

8. OBAVEZE ORGANIZATORA PUTOVANJA
Organizator je dužan brinuti o provedbi usluga , kao i izboru vršitelja usluga pažnjom dobrog organizatora te brinuti o pravima i interesima putnika suglasno dobrim običajima u turizmu. Organizator je dužan putniku pružiti sve navedene usluge za pojedini aranžman u programu i odgovara putniku zbog eventualne nemogućnosti izvršenja usluga ili djela usluga. Organizator isključuje svaku odgovornost u slučaju promjena i neizvršenja usluga prouzročenih višom silom. (tačka 1.) te zbog kašnjenja prijevoznih sredstava za koje prijevoznik ne odgovra prema pozitivnim propisima i međunarodnim konvencijama..U ovim slučajevima putnik podmiruje sve dodatne troškove.

9. OBAVEZE PUTNIKA
Putnik je dužan:
•posjedovati valjane putne isprave .Troškove gubitka ili krađe dokumenata tijekom putovanja snosi putnik. Prijatelj ili predstavnik organizatora će pomoći, ali uz uvijet da se program nesmetano odvija te da drugi putnici to ne osjete. Ako je za neko putovanje potrebna viza, organizator putovanja može ,na zahtjev putnika, kada je to moguće, uz nadoplatu posredovati u njenom pribavljanju,ali ne jamči dobivanje vize.
•cijepiti se i posredovati potvrde i dokumente o cijepljenju za putovanja u zemlje za koje je ono potrebno prema propisima Svjetske zdravstvene organizacije.U tom slučaju putnik prilaže liječničku potvrdu. Neposjedovanje ovih dokumenata, kao i / ili neispravnost putnih isprava koji dovedu do odustajanja od putovanja ili nemogućnosti nastavka putovanja ne obavezuju organizatora putovanja te se obračunavaju otkazni troškovi iz članka 7.,
•poštivati carinske i devizne propise zakona Bosne i Hercegovine, kao i država u kojima boravi tokom putovanja,
•pridržavati se kućnog reda u svim posjećenim objektimata te surađivati s turističkim prijateljem i / ili predstavnikom organizatora putovanja,
•prilikom polaska na putovanje turističkom prijatelju, odnosno predstavniku organizatora, predočiti dokument o plaćenom aranžmanu (orginalni voucher,potvrdu o uplati,kopiju virmana) U slučaju nepoštivanja ovih obaveza, putnik odgovara organizatoru za učinjenu štetu.


10. PUTNO OSIGURANJE
Prilikom uplate aranžmana, ili akontacije istog , obavezno je ponuditi putniku „paket“ putnog osiguranja, koji se sastoji od zdravstvenog osiguranja putnika tokom boravka u inozemstvu i osiguranja od otkaza putovanja, koji se nude, kako za putovanja u inozemstvu, tako i u našoj zemlji.

11. NADLEŽNOST SUDA
Kupac usluge iz dotičnog programa, ima pravo reklamacije kod organizatora putovanja. Ako putnik nije zadovoljan rješenjem organizatora, ima pravo na sudsku arbitražu. Za takav slučaj, ugovara se nadležnost suda u mjestu sjedišta odgovornog organizatora.


12. REKLAMACIJE
Organizator putovanja ne prihvata reklamacije i povrat sredstava ako to nije regulisano općim uvjetima putovanja, i isti tako ne prihvata povrat sretstava na posebne ponude, (last minute, ultra last minute, fortuna programe), te gratis putovanja.

o nama

Dosadilo Vam je ići od agencije do agencije? Zašto trošiti dane na pronalaženje korisnih savjeta i informacija o turističkim ponudama, kada sve to možete dobiti na jednom mjestu!
Mi ćemo Vam pružiti aktuelnu ponudu agencija u Bosni i Hercegovini i neophodne informacije i savjete o popularnim turističkim destinacijama koje će Vam pomoći da se pripremite za Vaše putovanje!

newsletter